قبل از عمل#بعد از عمل
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



 

 

قابل توجه بازدید کنندگان عزیز....این خوشکلایی که بالا میبینید و مجذوب زیباییشون شدید...جراهشون خودم بودم!
 

یارو ۹۵ سال عمر کرده بعد که می میره مینویسن: به دیدار حق شتافت !! خو این کجاش شتافته؟ اینو که به زور بردن!!!!



نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت9:43---23 مرداد 1392
چ هنرمندی هستی تـــــــو
ماشالله به تک تک انگشتهات ک ازهمشون هنر سرازیره


ღ♥ღشمیم عشقღ♥ღ
ساعت23:25---21 مرداد 1392
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$___ _

________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___

____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__

________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___

______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__

_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___

________ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___

_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____

________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____

______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____

_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____

___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____

__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____

_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____

_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____

______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___

___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$
پاسخ:شرمنده نمیام دیگه


هانیه
ساعت17:11---21 مرداد 1392


95 سال چقده!!!من این سنو زدم .....

امید به زندگی رو حال کردین
پاسخ:ماشاله!!!په بگو شدی مامان بزرگ هانی جوووووووون...ننه چطوری؟؟؟


مسعود
ساعت16:05---21 مرداد 1392
سلام ابجی گلم

بالاخره من لینک شدم یا ن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه با تبادل لینک مشکلی داری بگو تا لینکتو حذف کنم

فعلابای


پاسخ:سلام دادا لینک شدی خب بیبین


دا____ش ها____دی
ساعت14:36---21 مرداد 1392
ابجی باید یکمی هم اون بینیش رو هم جرا حی میکردی...هههههه
پاسخ:بخدا زیاد بینی هاشونو جراهی کردم دیگه این ته فن رو روشون اجرا کردم


سعید
ساعت21:33---20 مرداد 1392
سلام ممنون که بازم به وب ما سر زدید ممنون میشم بازم بیایید

نظر سنجی یادتون نره
پاسخ:اگه خودت میای منم میااااااااام


یاسی
ساعت20:15---20 مرداد 1392




دلم بادکتکی می خواهد رو به شهر...



و کمی باد خنک و تاریکی...



یک فنجان بزرگ قهوه...



یک جرعه تو ...



یک جرعه من...



و سکوتی که که در آن دو نگاه گره خورده باشد...



بی کلــــام...



میدانی...!؟



دلم یک " من " میخواهد برای تو...



و یک " تو " تا ابد برای من

سلام جیجلم ببخش دیر اومدم نفس آجییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:قربونت جیجر


مـــــرد همیـــــشه آبـــی
ساعت16:55---20 مرداد 1392
خیلی باحال جراحیشون کردی

mahdie khanoom
ساعت16:51---20 مرداد 1392
$$$$$$_______________________________$$$$$

__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*

___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*

____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$

______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****

__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,

_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,

____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$

___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,

_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,

*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*

______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,

____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,

,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,
I LOVE U


lady
ساعت16:02---20 مرداد 1392




اجی مدرکه دکتراتو توی کدوم دانشگاه گرفتی؟





درود....
پاسخ:از هنرستان شهرمون سرکلاسای فتوشاپ...ههههه


sherlock
ساعت15:19---20 مرداد 1392


bahal bod

chand rozi nabodam taze omadam magarna hatman tu in chand vaqt e behet sar mizadam
پاسخ:مرسی دادا کلا گل تشریف داری


had_____I
ساعت15:00---20 مرداد 1392
ابجی این ها خوشگل شدند یا زشت...


پاسخ:میکشمت آآآآ...خب خوشکلشون کردم دیگه


احمد
ساعت13:31---20 مرداد 1392
دماغ اولی شکل دماغ خودته ههههههه




پاسخ:زهر مار!!!! دماغ من اگه این شکلی بود میرفتم خودمو زیر گل میکردم


طناز
ساعت10:08---20 مرداد 1392
_________♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥
پاسخ:خب که چی؟؟؟؟عمرا بیام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج